« بازگشت

نشست صمیمانه هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان غیر هیات علمی

نشست صمیمانه هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان غیر هیات علمی

نشست صمیمانه هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان غیر هیات علمی

عصر دوشنبه هفدهم اسفند ماه 1394 سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه میزبان نشست صمیمانه اعضای هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان دانشگاه اراک بود.

در ابتدای نشست پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، جناب آقای دکتر حمیدی ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم به کارکنان دانشگاه و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در مورد ارتباط مستقیم با دانشجویان و حفظ شان و منزلت جوانان در دانشگاه سخن گفتند. در ادامه جناب آقای دکتر صادقی معاون محترم پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ضمن عرض سلام و خیر مقدم به کارکنان دانشگاه در مورد مباحث مالی و بودجه ای دانشگاه سخنانی را ایراد فرمودند. ایشان اشاره داشتند که از صد در صد بودجه سال 94 فقط هفتاد درصد آن محقق شده است و دانشگاه نتوانسته به تمامی اهداف مالی از پیش تعیین شده دست یابد. در ادامه ایشان در مورد مشکلات ساختاری، مدیریت مصرف و بهینه مصرف کردن انرژی در دانشگاه تاکید نمودند و راه‏کار‏های درآمد زایی جدید برای پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه اراک را از کارکنان خواستار شدند. در ادامه این جلسه اعضای محترم هیات رئیسه آمادگی خود را برای پاسخگویی به سوالات همکاران محترم اعلام نمودند که مهمترین خواسته‏های کارکنان را به صورت زیر می‏توان دسته بندی نمود:

1.  سختی کار مشاغلی همچون کارکنان خوابگاه، انتظامات و مسئولین تغذیه دانشگاه

2. اضافه کاری های کارکنان دانشگاه به خصوص کارکنان محترم انتظامات دانشگاه

3. همکاری چند بانک با دانشگاه در پرداخت حقوق و دستمزد

4. پرداخت حقوق همکاران محترم خانم دانشگاه در مرخصی استعلاجی

5. بروکراسی طولانی در پرداخت حق ماموریت کارکنان

6. جذب همکاران جدید در دانشگاه

7. اختصاص بخشی از ساعت اداری برای ورزش کارکنان

8. احداث مهد کودک برای فرزندان کارکنان

کلیه موارد اشاره شده به صورت شفاف توسط هیات رئیسه محترم دانشگاه پاسخ داده شد.

در پایان جلسه جناب آقای دکتر حمیدی ریاست محترم دانشگاه ضمن تشکر از کارکنان محترم مشکل اصلی را مالی خواندند و تصریح کردند که حمایت از بنیان خیرین دانشگاه اراک را باید در دستور کار تمامی اعضای دانشگاه قرار داد تا بتوان از این پتانسیل برای اداره بهتر دانشگاه بهره برد.

روابط عمومی دانشگاه اراک


دانشکده ها

ویدیو ها