الاسيت ببليشر

Return to Full Page

اولین جلسه هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود

اولین جلسه هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک؛ اولین جلسه هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در سال جاری به ریاست دکتر بهرامی معاونت دانشجویی و فرهنگی و دکتر سلیمان نژاد معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، در محل اتاق شورای ساختمان دکتر قریب برگزار شد.

 در این جلسه  دکتر سلیمان نژاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش واحدهای مختلف دانشگاه در روند پذیرش دانشجویان جدید الورود گفت: در سال های اخیر روند مثبت و رو به رشد در برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود ایجاد شده است که این روند جز با همت شبانه روزی واحد های مختلف در دانشگاه محقق نمی شود. وی متذکر شد که علی رغم بهبود شرایط ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، کاستی هایی در این زمینه وجود دارد که بایستی با همدلی و تعامل بیشتر بر این کاستی ها فائق آمد.

دکتر بهرامی نیز خواستار ارائه گزارش از حوزه های مختلف در خصوص نقاط ضعف و قوت برگزاری این رویداد شد و گفت:  برخورد محترمانه و اخلاق مدار با دانشجویان و خانواده های آنها از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریتی دانشگاه است که در استقبال از دانشجویان جدید الورود اهمیت والاتری را میابد.

در ادامه این جلسه دکتر آبنوسی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک به برگزاری باشکوه تر و منظم تر روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته مشکلاتی در تشریفات مراسم به وجود آمده که با هماهنگی بیشتر حوزه ها این موضوع قابل حل است.

دکتر بداغی فرد مدیر امور آموزشی دانشگاه پس از قدردانی از تلاش حوزه های مختلف گفت: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در مقطع لیسانس مهمترین چالش این مراسم است و همکاری گسترده تر و بیش از پیش سایر حوزه های مرتبط به ویژه واحدهای زیرمجموعه معاونت دانشجویی و فرهنگی را می طلبد.

در انتهای این جلسه نیز آقایان محمودی مدیر امور اداری و پشتیبانی،باقری، مدیر امور دانشجویی و قدیری مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به بیان نظرات پیشنهادات و دیدگاه های خود در راستای برگزاری هرچه منظم تر و اصولی تر روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود پرداختند.

در نهایت  این جلسه با ارائه موضوعات مختلف  پذیرش دانشجویان جدید الورود مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت و موضوعات نهایی مصوب و جهت اجرا به واحدهای مربوطه ابلاغ گردید.