آیین تجلیل از اعضای هیات علمی بازنشسته دانشگاه اراک برگزار شد.
آیین تجلیل از اعضای هیات علمی بازنشسته دانشگاه اراک برگزار شد.
20 10 2024 11:48
کد خبر : 669564
تعداد بازدید : 9535
ایین تجلیل از اعضای هیات علمی بازنشسته دانشگاه اراک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک امروز یکشنبه مورخ 29 مهرماه در مراسمی با حضور دکتر ذوالفقاری رئیس دانشگاه اراک و اعضای هیات رئیسه و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه اراک از اعضای هیات علمی بازنشسته سال های 1402،1403 به پاس خدمات و تلاش های ارزنده ایشان به نظام آموزش عالی کشور بویژه دانشگاه اراک تجلیل گردید.
