تقدیر از دانشجویان برتر مسابقه جدول موزه جانورشناسی دانشگاه اراک

25 12 2024 06:06 کد خبر : 668611 تعداد بازدید : 5161

تقدیر از دانشجویان برتر مسابقه جدول موزه جانورشناسی دانشگاه اراک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک به مناسبت هفته پژوهش، موزه جانورشناسی دانشگاه اراک مسابقه‌ای ویژه با محوریت حل جدول از نمونه‌های جانوری موجود در موزه برگزار کرد. این مسابقه با هدف افزایش آگاهی و علاقه‌مندی دانشجویان به تنوع زیستی جانوری با استقبال گسترده‌ای از سوی دانشجویان مواجه شد.
 
در مراسمی که به همین مناسبت توسط معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد،  دکتر بداغی‌فر از چهار دانشجوی برگزیده این مسابقه تقدیر به عمل آورد. این دانشجویان به دلیل دقت و دانش برجسته خود در شناسایی نمونه‌های جانوری مورد تقدیر قرار گرفتند. اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:
 1. زهرا نوبخت
 2. محمدرضا قاسمی
 3. پریا مهین دهقان
 4. فاطمه طاهری