دومین جلسه کارگاه آموزشی «از امروز تا اوج» در دانشگاه اراک برگزار شد

دومین جلسه از کارگاه آموزشی «از امروز تا اوج» با محوریت «تاب‌آوری تحصیلی و توسعه فردی در مسیر موفقیت با آموزش مجازی»، به همت امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اراک برگزار گردید.

این کارگاه تخصصی که روز سه‌شنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۵ به‌صورت مجازی در بستر اسکای‌روم برگزار شد، با تدریس دکتر فرزانه غریبی، عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه، همراه بود.

در این نشست، دکتر غریبی به تبیین راهکارهای عملی برای افزایش تاب‌آوری دانشجویان در فضای آموزش مجازی و نقش کلیدی توسعه فردی در دستیابی به موفقیت‌های تحصیلی پرداخت. بررسی چالش‌های نوین در آموزش مجازی و شیوه‌های مدیریت آن‌ها از جمله محورهای اصلی مورد بحث در این کارگاه بود که با استقبال و مشارکت فعال دانشجویان همراه شد.

شایان ذکر است که در پایان این دوره آموزشی، برای شرکت‌کنندگان گواهی معتبر حضور صادر خواهد شد.