آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه اراک برگزار شد.
آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه اراک برگزار شد.
04 11 2024 11:13
کد خبر : 669279
تعداد بازدید : 5062
ویژه برنامه آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه اراک با حضور اعضای هیات رئیسه در دانشگاه اراک برگزار شد.
آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه اراک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آیین استقبال از نو دانشجویان ورودی مهرماه 1403 با حضور هیات رئیسه دانشگاه مدیر عامل شرکت گداختار و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه در سالن ورزشی فجر دانشگاه و با استقبال پر شور دانشجویان جدید الورود برگزار شد.
در این مراسم رئیس دانشگاه ضمن تبریک ورود دانشجویان به منظور آشنایی دانشجویان به ارائه توضیحات در خصوص زیست بوم دانشگاه اراک پرداخت
در ادامه مراسم دکتر کشمیری و مدیرعامل شرکت گداختار نیز که از اعضای اصلی و مجری طرح فرآ(فردای روشن آموزش ) است به تشریح طرح مذکور و نحوه جذب دانشجو توضیحاتی را بیان داشتند
در پایان مراسم از اعضای تاثیرگذار در فرآیند اجرای طرح فرآ تجلیل بعمل آمد