ارتقاءمرتبه اعضاء محترم هیات علمی

30 09 2013 03:06 کد خبر : 670940 تعداد بازدید : 88

بنا بر گزارش معاون آموزشی ،دکتر رضا رافع تعداد چهار نفراز اعضاء هیات علمی گرو ههای مختلف آموزشی به مرتبه علمی بالاتر ارتقاء یافتند.

بنا بر گزارش معاون آموزشی ،دکتر رضا رافع تعداد چهار نفراز اعضاء هیات علمی گرو ههای مختلف آموزشی به مرتبه علمی بالاتر ارتقاء یافتند .اسامی آنها عبارتند از:

1-دکتر علی رضا صلابت به مرتبه استادی(گروه شیمی)

2-دکتر حمید رضا مومنی به مرتبه دانشیاری(گروه زیست شناسی)

3-دکتر فروغ صهبا به مرتبه دانشیاری(گروه ادبیات فارسی)

4-دکتر حسن حیدری به مرتبه دانشیاری(گروه ادبیات فارسی)

این موفقیت وارتقاءعلمی رابه این عزیزان تبریک عرض نموده واز خداوند متعال توفیق روز افزون آنها را مسالت داریم.