ارتقا ۴ تن از اعضای هیات علمی دانشگاه اراک به مرتبه دانشیاری

16 02 2025 03:48 کد خبر : 667751 تعداد بازدید : 9517

با خرسندی اعلام می‌شود که در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه اراک، مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۷، ارتقای مرتبه علمی جمعی از اعضای محترم هیئت علمی به تصویب رسید. این موفقیت ارزشمند را به ایشان و خانواده بزرگ دانشگاه اراک تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنان کامیابی و سربلندی مسئلت داریم.