ارتقا ۴ تن از اعضای هیات علمی دانشگاه اراک به مرتبه دانشیاری
ارتقا ۴ تن از اعضای هیات علمی دانشگاه اراک به مرتبه دانشیاری
16 02 2025 03:48
کد خبر : 667751
تعداد بازدید : 9517
با خرسندی اعلام میشود که در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه اراک، مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۷، ارتقای مرتبه علمی جمعی از اعضای محترم هیئت علمی به تصویب رسید. این موفقیت ارزشمند را به ایشان و خانواده بزرگ دانشگاه اراک تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنان کامیابی و سربلندی مسئلت داریم.
