اطلاعیه خروج وسایل از خوابگاه

11 04 2022 05:02 کد خبر : 694553 تعداد بازدید : 4616

از دانشجویانی که قبل از شیوع کرونا  وسایل خود را در خوابگاه ها قرار داده اند تقاضا می شود تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ نسبت به خارج کردن وسایل خود از خوابگاه های دولتی اقدام نمایند.
در غیر این صورت، باتوجه به چندین نوبت اطلاع رسانی برای خروج وسایل و طبق (ماده۴– تبصره۴)
آیین نامه صندوق رفاه دانشجویان کلیه وسایل به نحو مقتضی  از خوابگاه خارج می گردد.

ماده ۴:  نحوه و مدت اسکان
تبصره ۴:  در صورت عدم تخلیه خوابگاه در موعد مقرر، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه میتواند نسبت به صدور مجوز تخلیه محل سکونت دانشجو اقدام نماید.

اداره خوابگاه ها دانشگاه اراک