چهارمین جلسه کارگاه آموزشی «وقتی خودت پناهِ خودت میشوی» - معاونت فرهنگی و اجتماعی
چهارمین جلسه کارگاه آموزشی «وقتی خودت پناهِ خودت میشوی» با محوریت اعتلای عزتنفس، تابآوری و مراقبت در برابر آسیبهای روانی و اجتماعی، به همت امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اراک برگزار شد.
این کارگاه روز شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۰ صبح بهصورت مجازی و در بستر سامانه اسکایروم با تدریس استاد حسین مهدوی، روانشناس شخصیت، برگزار گردید.
در این نشست آموزشی، مباحثی پیرامون تقویت عزتنفس، افزایش توان تابآوری در مواجهه با چالشهای فردی و اجتماعی و راهکارهای مراقبت از سلامت روان مورد بررسی قرار گرفت. شرکتکنندگان نیز در جریان این کارگاه با شیوههای کاربردی مدیریت فشارهای روانی و ارتقای مهارتهای فردی آشنا شدند.
گفتنی است در پایان این دوره، به شرکتکنندگان گواهی معتبر حضور اعطا خواهد شد.