مراسم گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه اراک برگزار شد.

به پاسداشت یاد شهدای مقاومت در دانشگاه اراک برگزارگردید.

مراسم گرامیداشت شهادت پرچم دار مقاومت شهید سید حسن نصرالله  و شهدای مقاومت با حضور دانشگاهیان دانشگاه اراک در مسجد فاطمه الزهرا (س) این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه اراک در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از محور مقاومت در آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله شرکت کردند.
 دکتر ذوالفقاری در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصر الله، اقدام وحشیانه  رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کرد و گفت:این رژیم غاصب مختصص آدم کشی در دنیا است و اتحاد بشریت برای نابودی اسرائیل این خونخوار بزرگ لازم است.
رئیس دانشگاه اراک افزود: زندگی این شهید بزرگوار سال هاست تماما وقف توحید ،آزادی و آسایش مردم مظلوم است و با نگاه اجمالی به زندگی سید مقاومت می توانیم به درک عمیقی از انسان دوستی ،دوستاری بشریت این شهید بزرگوار برسیم.
وی در پایان گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است .
 مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک  ضمن تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله گفت: مقام شهید مقام رفتن نیست بلکه مقام ماندن است و با شهادتش آثارش را در دنیا باقی میگذارد.
دکتر مهدوی اطهر با اشاره به اهمیت مکتب مقاومت گفت:مکتب مقاومت مکتب امام خمینی (ره)است و این راه باید همچنان ادامه دار باشد و آن را باید در دانشگاه ها ترویج دهیم.