دانشجویان پذیرفته شده در طرح فرآ موظف هستند و متعهد می‌شوند: 1- به دستورالعمل‌ها و برنامه‌های ابلاغی از طرف طرح پایبند باشند. 2- علاوه بر حضور در برنامه‌های درسی و برنامه‌های اعلامی دانشگاه، مطابق برنامه اعلام شده از طرف طرح، بخش قابل ملاحظه‌ای از وقت خود در ترم‌های تحصیلی و تابستانی را در صنعت بگذرانند. 3- ضوابط و مقررات اعلامی از طرف صنعت را در زمان حضور در صنعت و ضوابط و مقررات دانشگاه را در تمامی ایام حضور در دانشگاه و همچنین در صنعت، رعایت کنند. 4- علاوه بر تلاش جدی در پیش‌برد برنامه‌های درسی دانشگاهی خود و بهره‌برداری از آنها، در برنامه‌های آموزشی تکمیلی و برنامه‌ حضور در صنعت نیز حضور جدی داشته و نسبت به بهره‌برداری حداکثری از آنها کوشش کنند. 5- محرمانگی و مالکیت معنوی اطلاعات شرکت گداختار را حفظ کرده و "تعهدنامه عدم افشاء" که در این خصوص تنظیم شده است، امضا کنند. 6- در هر زمانی از دوره تحصیل خود که ادامه حضور خود در طرح را متناسب با شرایط خود نمی‌دانند، عدم تمایل خود به ادامه حضور در طرح را اعلام داشته و از طرح خارج شوند. 7- در کانال‌ها و گروه‌های اطلاع‌رسانی مورد درخواست طرح عضو شوند و از این کانال‌ها و گروه‌ها صرفا در جهت برنامه‌های طرح استفاده کنند. 8- هیچ گونه ادعایی نسبت به استخدام قطعی در شرکت و یا دریافت حقوق و مزایا فرآتر از کمک هزینه‌های پیش‌بینی شده در طرح نداشته باشند. همچنین دانشجویان پذیرفته شده در طرح فرآ: 1- مستمرا و بصورت ترمی مطابق با سیستم ارزیابی طرح فرآ (که به هنگام ثبت‌نام سال اول اطلاع‌رسانی خواهد شد) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و مطابق این ارزیابی مورد تشویق، تذکر قرار می‌گیرند. 2- در شرایطی که بر اساس ارزیابی‌های بعمل‌آمده و شرایط اعلام شده در سیستم ارزیابی، عملکرد دانشجو در طرح سازگار با انتظارات طرح تشخیص داده نشود، ناگزیر از خروج از طرح است. دانشجویان موظف به امضای تعهدنامه‌ تنظیم شده در این خصوص هستند. دانشجویان خارج شده از طرح، تحصیل خود را در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه در رشته هم‌نام ادامه خواهند داد. 3- به معنای متعارف آن در طرح‌های بورسیه سایر صنایع، بورسیه نخواهند شد. در این طرح پرداخت‌های انجام شده به دانشجویان تماما بلاعوض هستند و اگر چه صنعت خود را متعهد به جذب دانش‌آموختگان توانمند و دارای قابلیت‌های مورد نیاز صنعت در پایان دوره می‌داند، اما در پایان دوره تحصیل، دانش‌آموختگان طرح را ملزم به خدمت در صنعت نمی‌کند.
پیوست شماره 3

شرایط ورود دانشجویان به طرح فرآ

دانشجویان پذیرفته شده در طرح فرآ موظف هستند و متعهد می‌شوند:

  1. 1- به دستورالعمل‌ها و برنامه‌های ابلاغی از طرف طرح پایبند باشند.
  2. 2- علاوه بر حضور در برنامه‌های درسی و برنامه‌های اعلامی دانشگاه، مطابق برنامه اعلام شده از طرف طرح، بخش قابل ملاحظه‌ای از وقت خود در ترم‌های تحصیلی و تابستانی را در صنعت بگذرانند.
  3. 3- ضوابط و مقررات اعلامی از طرف صنعت را در زمان حضور در صنعت و ضوابط و مقررات دانشگاه را در تمامی ایام حضور در دانشگاه و همچنین در صنعت، رعایت کنند.
  4. 4- علاوه بر تلاش جدی در پیش‌برد برنامه‌های درسی دانشگاهی خود و بهره‌برداری از آنها، در برنامه‌های آموزشی تکمیلی و برنامه‌ حضور در صنعت نیز حضور جدی داشته و نسبت به بهره‌برداری حداکثری از آنها کوشش کنند.
  5. 5- محرمانگی و مالکیت معنوی اطلاعات شرکت گداختار را حفظ کرده و "تعهدنامه عدم افشاء" که در این خصوص تنظیم شده است، امضا کنند.
  6. 6- در هر زمانی از دوره تحصیل خود که ادامه حضور خود در طرح را متناسب با شرایط خود نمی‌دانند، عدم تمایل خود به ادامه حضور در طرح را اعلام داشته و از طرح خارج شوند.
  7. 7- در کانال‌ها و گروه‌های اطلاع‌رسانی مورد درخواست طرح عضو شوند و از این کانال‌ها و گروه‌ها صرفا در جهت برنامه‌های طرح استفاده کنند.
  8. 8- هیچ گونه ادعایی نسبت به استخدام قطعی در شرکت و یا دریافت حقوق و مزایا فرآتر از کمک هزینه‌های پیش‌بینی شده در طرح نداشته باشند.

همچنین دانشجویان پذیرفته شده در طرح فرآ:

  1. 1- مستمرا و بصورت ترمی مطابق با سیستم ارزیابی طرح فرآ (که به هنگام ثبت‌نام سال اول اطلاع‌رسانی خواهد شد) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و مطابق این ارزیابی مورد تشویق، تذکر قرار می‌گیرند.
  2. 2- در شرایطی که بر اساس ارزیابی‌های بعمل‌آمده و شرایط اعلام شده در سیستم ارزیابی، عملکرد دانشجو در طرح سازگار با انتظارات طرح تشخیص داده نشود، ناگزیر از خروج از طرح است. دانشجویان موظف به امضای تعهدنامه‌ تنظیم شده در این خصوص هستند. دانشجویان خارج شده از طرح، تحصیل خود را در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه در رشته هم‌نام ادامه خواهند داد.
  3. 3- به معنای متعارف آن در طرح‌های بورسیه سایر صنایع، بورسیه نخواهند شد. در این طرح پرداخت‌های انجام شده به دانشجویان تماما بلاعوض هستند و اگر چه صنعت خود را متعهد به جذب دانش‌آموختگان توانمند و دارای قابلیت‌های مورد نیاز صنعت در پایان دوره می‌داند، اما در پایان دوره تحصیل، دانش‌آموختگان طرح را ملزم به خدمت در صنعت نمی‌کند.