« عودة

دانشگاه اراک میزبان همایش سراسری ماشین ابزار و ماشین های ابزار پیشرفته

دانشگاه اراک میزبان همایش سراسری ماشین ابزار و ماشین های ابزار پیشرفته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک دکتر مهدی مدبری فر عضو هیات علمی دانشگاه اراک و دبیر علمی همایش سراسری ماشین ابزار و ماشین های ابزار پیشرفته گفت: فراخوان حضور در این همایش از حدود ۶ ماه پیش به تمامی دانشگاه‌ها و صنایع ارسال شده وتاکنون ۴۶ مقاله برای حضور در این همایش دریافت و در فرآیند داوری قرار دارند.

دبیر علمی این همایش گفت:این رویداد ملی با همکاری و مشارکت برخی از صنایع بزرگ کشور و استان مرکزی مانند صنایع هوایی، دریایی  و موسسه آموزشی و تحقیقاتی وزارت دفاع برگزار می شود به طوری که برخی از کارگاه های تخصصی این رویداد با همکاری صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار می‌شود.

مدبری فر ارایه مقاله و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از جمله برنامه‌های همایش ملی ماشین کاری و ماشین‌های ابزار پیشرفته دانشگاه اراک عنوان کرد و گفت: تقویت ارتباط بین کارفرما و پیمانکاران، ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت، تبادل نظر دانشگاهیان و صنعتگران و ارتباط صنعتگران با یکدیگر از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

دبیر علمی همایش ملی ماشین کاری و ماشین‌های ابزار پیشرفته خاطرنشان کرد: برگزاری هفت کارگاه تخصصی در همایش ملی ماشین کاری و ماشین‌های ابزار پیشرفته تا کنون هماهنگ و برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی ست همایش ملی ماشین کاری و ماشین‌های ابزار پیشرفته چهارشنبه ۲۶مهرماه به میزبانی دانشگاه اراک برگزار میشود.