« عودة

نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور

نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور باشعار استاد بسیجی کارآمدی نظام حکمرانی ،آزادی قدس، آرمان اسلامی با حضور اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان مرکزی امروز سه شنبه30 آبان در دانشگاه اراک برگزار شد.

حجت الاسلام بیات مسئول بسیج اساتید استان در این همایش گفت:هیات‌های اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید و سایر اقشار به عنوان بازوی مشورتی استان مرکزی، در حوزه‌های مختلف،نشست‌هایی را برگزار و مسائل و مشکلات استان مرکزی را جمع‌آوری و برای شناخت اولویت‌ها و انجام اقدامات لازم در این حوزه در اختیار مسئولان مربوطه قرار می‌دهند.

وی افزود: ۳۳ مورد مسائل و مشکلات استان در حوزه مدیریت و حکمرانی، ۳۱ مورد در حوزه فرهنگی، ۹ مورد در حوزه زنان و خانواده، ۲۰ مورد در حوزه آموزش و تحقیقات، ۲۱ مورد در حوزه تعلیم و تربیت و ۶ مورد در حوزه رسانه و فضای مجازی شناسایی شده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی که باید در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز بسیج بر روی آنها بحث و تبادل نظر شود، کارآمدی نظام است و نیاز است در این زمینه راهکارهای مناسب به مسئولان ارایه شود.

در ادامه دکتر ذوالفقاری ضمن تبریک هفته بسیج به اهمیت و جایگاه این نهاد مردمی در دانشگاه اشاره کرد و افزود: نیاز است همه ی اساتید از جمله اساتید بسیجی آشنایی جوانان با ظرفیت‌های کشور و نظام در راستای امیدآفرینی در بین دانشجویان و نسل جوان در دستور کار خود قرار دهند. دکتر ذوالفقاری افزود: ایران اسلامی باید با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در برابر آمریکا ایستادگی کند.

وی با تاکید بر عمل به بیانیه گام دوم در دانشگاه‌ها، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب امیدآفرینی در بین جامعه و جوانان است و باید اجرای این مهم در دستور کار ویژه دانشگاه‌ها قرار گیرد.

در پایان از جمعی از اساتید بسیجی استان تقدیر به عمل آمد.