حوزه فعالیت های روابط عمومی دانشگاه اراک

 

الف)  ارتباط با رسانه ها:

  • ایجاد ارتباط مطلوب با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزار ی ها، و همچنین بهره برداری بهینه از آن ها برای اطلاع رسانی به افکار عمومی
  • پاسخگویی به سوالات مطروحه رسانه ها پس از هماهنگی با بالاترین مقام دستگاه
  • تدوین برنامه جهت مصاحبه با ریاست، معاونان و دیگر مسئولان دانشگاه
  • پیگیری جهت تولید وسفارش ساخت فیلم و آگهی تلویزیونی در راستای انعکاس و مستند سازی عملکرد دانشگاه
  • برقراری و ارتباط مستمر با اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • نظارت مستمر بر انتشار اخبار و رویدادهای خبری دانشگاه
  • دعوت از خبرنگاران در جلسات متعدد، مناسب تها و همایش ها
  • ایجاد شبکه های اجتماعی جهت اطلاع رسانی به رو زرسانی مطالب و اخبار صفحه اصلی سایت دانشگاه
  •  

ب) ارتباطات مردمی:

  • هماهنگی جهت نشست های صمیمانه همکاران با معاونان، مدیران و مسئولان دانشگاه
  • برنامه ریزی جهت بازدید از دانشگاه )درب های باز دانشگاه(
  • تلاش برای تقوی ت هر چه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنا ن، مدیران، و همچنین ایجاد همیت سازمانی و زمینه سازی برای برقراری ارتباطات بین حوزه های مختلف آن
  • تکریم از ارباب رجوع و آموزش کارکنان در بهینه سازی فعالیت های ارتباطی با ارباب رجوع
  •  

ج)  همایش، مراسم، نمایشگاه:

  • مشارکت در برگزاری همای شها، سمینار ها و گردهمایی ها
  • فضاسازی محیط دانشگاه جهت برگزاری مراسم مذهبی ) ماه محرم، ماه رمضان، ایام فاطمیه و ...(
  • فضا سازی محیط دانشگاه جهت برگزاری مراسم ملی )پیروزی انقاب اسامی، عید نوروز، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و ...(
  •  

د) انتشارات:

  • پوشش فعالیت های مؤثر مدیران در حوزه انتشارات، شامل مواردی چون چاپ بروشور،
  • بنر، استند، سی دی، کاتولوگ و پوستر...
  • همکاری در تهیه تیزر، اپلیکیشن، پاورپوینت از فعالیت های انجام شده در دانشگاه
  •  

ﻫ) سمعی و بصری:

  • تصویربرداری از مراسم، افتتاحیه ها، نمایشگاه ها و همایش ها
  • ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالیت ها و برنامه های دانشگاه(آرشیو عک سها، روزنامه ها، خبرگزاری ها و صدا و سیما)
  • ارائه گزارش های مصور به مناسبت های مختلف