« Back

اختتامیه رویداد استارتاپی از ایده تا ثروت

اختتامیه رویداد استارتاپی از ایده تا ثروت

رئیس پارک و علم و فناوری استان در اختتامیه رویداد استارتاپی "از ایده تا ثروت" گفت: در پارک علم و فناوری ایده ها به ثروت تبدیل می شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک، دکتر داستان، رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی ضمن تشکر از برگزاری مراسم های این چنینی گفت: پارک علم و فناوری محلی است که در آن ایده های افراد به ثروت تبدیل می شوند و افکار به پول می رسند.

وی ادامه داد: افرادی که در "دوره هسته" پذیرفته می شوند، پارک، مبلغ ۲۵ میلیون تومان را در اختیار آنها قرار داده که ۵ میلیون تومان آن به صورت بلاعوض و مابقی به صورت قرض الحسنه است.

دکتر داستان با اشاره به اینکه تمامی آموزش های لازم در این خصوص به افراد داده می شود، افزود: آشنایی با آموزش ها از بروز موانع و چالش ها اعم از چالش با اداره مالیات، تامین اجتماعی و جلوگیری می کند و این امر در پیشبرد اهداف فرد بسیار کمک کننده است.

رئیس پارک علم و فناوری با تاکید بر هوش مصنوعی ابراز داشت: آینده بازار در هوش مصنوعی است، لذا در صورتی که فرد ایده های خود را یافته و احساس کند که می تواند در این زمینه موفق باشد، یاری رسان شخص خواهیم بود.

وی در پایان گفت: پارک علم و فناوری در کنار کمک های بسیار زیاد دانشگاه، همراه و یاری رسان افراد با ایده ها و افکار خلاق است و برای شنیدن پیشنهادات و تغییراتی که از سوی افراد مطرح می شود، مشتاق است.

 ریحانیان سرپرست پژوهشکده هوش‌مصنوعی دانشگاه اراک در آیین گفت:۴۷ایده به دبیرخانه ارسال شد که در قالب ۳۳تیم منحصر به فرد در این رویداد به رقابت پرداختند که پس از بررسی اولیه توسط داوران در نهایت ۱۰ایده به بخش ارائه  راه یافتند.

وی گفت :پس از ارائه تیم ها درآیین اختتامیه  با نظر داوران سه تیم  برتر رویداد استارتاپی از داده تا ثروت مشخص شد و به ترتیب مبالغ هفتاد ،پنجاه و سی میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.