عضو هیات علمی دانشگاه اراک در جمع اساتید سرآمد آموزشی کشور

عضو هیات علمی دانشگاه اراک در جمع اساتید سرآمد آموزشی کشور

دکتر رحیم مرادی عضو هیات علمی دانشگاه اراک به عنوان استاد برتر سرآمد آموزشی کشور انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه اراک  در دومین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشورکه با حضور دکتر ذولفی گل وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری برگزار شد ،دکتر رحیم مرادی عضو هیات علمی گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک به عنوان سرآمد آموزشی کشوری شناخته و مورد تقدیر  قرار گرفت.
دومین اجلاس سراسری سرآمدان آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور با عنوان سرآمدی، مهارت محوری و مردمی سازی آموزش، با حضور وزیر علوم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، روسای دانشگاه‌ها و اساتید در دانشگاه علامه طباطبائی برگزارشد. در دومین اجلاس سرآمدی آموزشی دانشگاه ها ۱۹ نفر به عنوان سرآمد آموزشی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
لازم به توضیح است سرآمدان آموزشی از میان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در حوزه آموزش دارای شرایط ویژه باشند برگزیده می‌شوند. شیوه‌نامه انتخاب سرآمدان آموزشی با توجه به جایگاه رفیع آنها در تحقق دانشگاه تمدنساز و حکمت بنیان در گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده است. ۱۶ شاخص ارزیابی برای سرآمدان آموزشی مشخص شده که شامل چهار دسته فعالیت‌های«آموزشی»، «آموزش پژوهشی»، «فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای» و «شاگردپروری» است.