قابل توجه متقاضیان دریافت فرم میهمان تابستان 1401 به سایر دانشگاه های دولتی ضمن عرض سلام و آرزوی سلامت برای کلیه دانشجویان گرامی به اطلاع می رساند فرم میهمان تابستان با رعایت شرایط ذیل از دانشکده های مربوطه قابل درخواست می باشد. مقررات میهمان تابستان : - در اجرای مصوبه شماره 262 شورای آموزشی، اخذ دروس عمومی پایه و عمومی برای کلیه دانشجویان در دانشگاه های دولتی ممکن می باشد همچنین اخذ دروس تخصصی و اختیاری و دروسی که نیمسال آتی ( 4011) در دانشگاه اراک ارائه نمی شود صرفا  برای دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی ( نیمسال ششم به بعد ) با تایید گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه های دولتی میسر است . - تعداد واحد مجاز در نیمسال تابستان حداکثر6 واحد می باشد. (اخذ حداکثر 8 واحد درسی برای فارغ التحصیلان مشروط به رعایت مفاد تبصره های 1،3و4 از ماده 7 آیین نامه آموزشی) - فقط نمرات دروس مندرج در جدول ذیل که با رعایت سرفصل ، پیش نیاز و هم نیاز دروس به تأیید گروه و دانشکده رسیده باشد قابلیت ثبت در کارنامه دانشجو را خواهد داشت. - فقط یک عنوان از دروس انتخابی از گروه معارف باشد.(درموارد خاص، درخواست های با تعداد بیشتر پس از تأیید مدیر گروه معارف) - اخذ دروس به هر نحو در مؤسسات و مراکز آموزش عالی نامعتبر و دانشگاه های آزاد اسلامی  ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، فنی وحرفه ای ، علمی وکاربردی و مراکز و مؤسسات غیر وابسته به وزارت علوم ممنوع می باشد .     - تاکید می نماید ثبت نمرات دروس مکتسبه ترم تابستان فقط در صورت مطابقت با لیست تایید شده مندرج در فرم میهمان       صورت می پذیرد و دروس خارج از فرم تابستان 1401 قابل ثبت و مورد پذیرش نمی باشد.   با ملاحظه موارد فوق پس از مراجعه به سایت دانشگاه مورد تقاضا و اطمینان از برگزاری ترم تابستان و ارائه دروس مورد نظر و با اطلاع از شهریه مقرر، ضمن هماهنگی قبلی به کارشناس رشته مربوط در دانشگاه اراک مراجعه و پس از دریافت فرم و انجام مراحل امضایی و ثبت نهایی فرم در دبیرخانه برابر توضیحات دانشگاه مورد نظر اقدام به ثبت نام فرمایید .                                               موفق و موید باشید -  اداره کل آموزش 09/03/1401  

قابل توجه متقاضیان دریافت فرم میهمان تابستان 1401 به سایر دانشگاه های دولتی

قابل توجه متقاضیان دریافت فرم میهمان تابستان 1401 به سایر دانشگاه های دولتی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامت برای کلیه دانشجویان گرامی به اطلاع می رساند فرم میهمان تابستان با رعایت شرایط ذیل از دانشکده های مربوطه قابل درخواست می باشد.

مقررات میهمان تابستان :

- در اجرای مصوبه شماره 262 شورای آموزشی، اخذ دروس عمومی پایه و عمومی برای کلیه دانشجویان در دانشگاه های دولتی ممکن می باشد همچنین اخذ دروس تخصصی و اختیاری و دروسی که نیمسال آتی ( 4011) در دانشگاه اراک ارائه نمی شود صرفا  برای دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی (نیمسال ششم به بعد ) با تایید گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه های دولتی میسر است .

- تعداد واحد مجاز در نیمسال تابستان حداکثر6 واحد می باشد. (اخذ حداکثر 8 واحد درسی برای فارغ التحصیلان مشروط به رعایت مفاد تبصره های 1،3و4 از ماده 7 آیین نامه آموزشی)

- فقط نمرات دروس مندرج در جدول ذیل که با رعایت سرفصل ، پیش نیاز و هم نیاز دروس به تأیید گروه و دانشکده رسیده باشد قابلیت ثبت در کارنامه دانشجو را خواهد داشت.

- فقط یک عنوان از دروس انتخابی از گروه معارف باشد.(درموارد خاص، درخواست های با تعداد بیشتر پس از تأیید مدیر گروه معارف)

- اخذ دروس به هر نحو در مؤسسات و مراکز آموزش عالی نامعتبر و دانشگاه های آزاد اسلامی  ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، فنی وحرفه ای ، علمی وکاربردی و مراکز و مؤسسات غیر وابسته به وزارت علوم ممنوع می باشد .

   - تاکید می نماید ثبت نمرات دروس مکتسبه ترم تابستان فقط در صورت مطابقت با لیست تایید شده مندرج در فرم میهمان       صورت می پذیرد و دروس خارج از فرم تابستان 1401 قابل ثبت و مورد پذیرش نمی باشد.

 

با ملاحظه موارد فوق پس از مراجعه به سایت دانشگاه مورد تقاضا و اطمینان از برگزاری ترم تابستان و ارائه دروس مورد نظر و با اطلاع از شهریه مقرر، ضمن هماهنگی قبلی به کارشناس رشته مربوط در دانشگاه اراک مراجعه و پس از دریافت فرم و انجام مراحل امضایی و ثبت نهایی فرم در دبیرخانه برابر توضیحات دانشگاه مورد نظر اقدام به ثبت نام فرمایید .

                                              موفق و موید باشید -  اداره کل آموزش 09/03/1401