« Back

اطلاعیه ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی و فرهنگیان

اطلاعیه ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی و فرهنگیان

به نام خداوند جان و خرد

اطلاعیه شماره 1 اداره کل آموزش

 ثبت نام غیرحضوری الکترونیکی پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش با آزمون و پذیرش سوابق تحصیلی سال تحصیلی 1403-1402

با سلام و آرزوی موفقیت برای نودانشجویان گرامی به اطلاع می رساند ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت مشترک برای کلیه پذیرفته شدگان و در هر دو نیمسال پذیرش اول و دوم به شرح ذیل انجام می پذیرد :

 

شرح مراحل ثبت نام پذیرفته شگان نو ورود

زمانبندی

الف

ثبت نام غیرحضوری الکترونیکی برای پذیرفته شدگان هر دو نیمسال اول و دوم

از روز سه شنبه 18/07/1402 لغایت روز سه شنبه 25/07/1402 طبق اطلاعیه شماره 1

ب

شروع کلاس های درسی فقط پذیرفته شدگان نیمسال اول

از روز شنبه 29/07/1402 بعد از انجام ثبت نام غیرحضوری برابر برنامه درسی قابل دریافت از طریق گزارش شماره 88 سامانه گلستان دانشگاه اراک

ج

ثبت نام حضوری و تحویل مدارک کامل ثبت نامی و تشکیل پرونده برای پذیرفته شدگان هر دو نیمسال اول و دوم

از روز شنبه  06/08/1402 برابر ابلاغ اطلاعیه شماره 2

 

انجام مراحل ثبت نام  برای پذیرش قطعی و صدور کارت دانشجویی برای کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم الزامی است.

الف- ثبت نام غیرحضوری - الکترونیکی

برای انجام ثبت نام غیرحضوری برابر زمانبندی زیر به سامانه آموزشی گلستان به آدرس http://amozesh.araku.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمائید .

مقاطع

از

تا

کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته  نیمسال اول و دوم وپذیرش با آزمون و پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی

روز سه شنبه

18/07/1402

روزسه شنبه

25/07/1402

         
 

*  در صورت انجام ندادن ثبت نام الکترونیکی در تاریخ مقرر دانشگاه از دریافت مدارک و انجام ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان معذور است.  

نحوه ورود به سامانه گلستان

- برای ورود به سامانه آموزشی گلستان از آخرین نسخه هایInternet Explorer وGoogle Chrome  استفاده نموده و برای درج شناسه کاربری و گذرواژه به شرح ذیل اقدام نمایید :

رمز ورود

نوع پذیرش

پذیرش نیمسال اول شروع به تحصیل از 29/07/1402

پذیرش نیمسال دوم شروع به تحصیل از بهمن ماه شامل رشته های : مترجمی زبان انگلیسی، شیمی محض، زیست شناسی گیاهی ، آمار و  فیزیک مهندسی

شناسه کاربری

کلیه پذیرفته شدگان به تفکیک نیمسال پذیرش

شماره داوطلبیU021

 

شماره داوطلبیU022

 

گذرواژه

کلیه پذیرفته شدگان

کد ملی ده رقمی داوطلب -  درصورتی که شماره ملی با صفرشروع می شود صفر آن را نیز درج نمایید

به عنوان مثال پذیرفته شده نیمسال اول  با شماره داوطلبی 234567 با شناسه کاربری234567 U021  و پذیرفته شده نیمسال دوم با شماره داوطلبی 456789 با شناسه کاربری 456789U022  و با درج گذرواژه (شماره ملی) وارد سامانه گلستان دانشگاه اراک می شوند .

 

پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی ، شماره داوطلبی در رسید قبولی مندرج است

پذیرفته شدگان رشته های زبان انگلیسی و رشته های هنر، شماره داوطلبی گروه آزمایشی زبان خارجه و هنر ملاک است

-  جهت مشاهده فایل راهنمای ثبت نام اینجا کلیک نمایید .

بارگذاری مدارک : به منظور ثبت نام الکترونیکی لازم است اسکن مدارک مشروحه زیر را تهیه و بارگذاری نمایید. (دقت گردد حجم هریک از فایلهای دانلودی از KB ۳۰۰ بیشتر نباشد. کلیه مدارک با رزولوشن dpi۱۵۰ و فرمت jpg .  بارگذاری عکس ۴×۳  با رزولوشن dpi۳۰۰ و فرمت jpg صورت پذیرد.) دقت فرمایید عکس بارگذاری شده جهت صدور کارت دانشجویی و پرونده الکترونیکی سامانه دانشجویی گلستان بهره برداری دارد لذا نهایت دقت را در وضوح و صحت عکس بارگذاری شده مبذول فرمایید .

مدارک اختصاصی جهت بارگذاری پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش با آزمون و پذیرش سوابق تحصیلی

1-  با مراجعه به سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir  و مشخص نمودن نظام آموزشی نسبت به ثبت درخواست ارسال درخواست سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) و تاییدیه تحصیلی اقدام نموده و کد پیگیری های دریافتی را در سامانه ثبت نامی گلستان دانشگاه اراک در ثبت نام الکترونیکی درج و پرینت کد رهگیری را با سایر مدارک مطابق با اطلاعیه شماره2 در ثبت نام حضوری به کارشناس رشته مربوطه تحویل نمایید . دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان درخواست ، علاوه بر مدرک دیپلم مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز انجام دهند .

2- - پذیرفته شدگان پسر که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشند کارت خود را در سامانه گلستان در زمان پذیرش غیرحضوری بارگذاری نمایند و در صورت نداشتن مدارک مذکور به سامانه الکترونیکی انتظامی به آدرس www.sakha.epolice.ir  مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی فرمایند و پس از واریز هزینه مربوطه از طریق سامانه فوق در مرحله تایید اولیه شرایط مشمول پرینت مربوطه را در پذیرش غیرحضوری در سامانه گلستان بارگذاری نمایند و در زمان تحویل حضوری مدارک به عنوان یکی از مدارک ثبت نام مطابق با اطلاعیه شماره 2 به کارشناس رشته مربوطه تحویل نمایند جهت توضیحات بیشتر و نحوه درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی کلیک نمایید . پاسخگوئی به سئوالات احتمالی 08632621362 کارشناس نظام وظیفه

3- عکس تمام رخ  4*3 سال جاری رنگی با زمینه سفید بدون عینک و متناسب با شئونات دانشجویی

4- کارت ملی  یا رسید درخواست کارت ملی

5- شناسنامه عکس دار  صفحات اول و دوم

- دانشجویان اتباع  به جای کارت ملی و شناسنامه ، مدارک اقامتی و هویتی خود را اسکن نمایند.

6-1- برای فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید (3-3-6) مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه  و  کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم ) با مهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک و با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر 31/06/1402

6-2- برای فارغ التحصیلان نظام آموزشی سالی واحدی گواهینامه پایان تحصیلات دوره پیش‌دانشگاهی و گواهی نامه پایان تحصیلات دیپلم متوسطه و کارنامه دوره پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه  با مهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک و با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر 31/06/1402

(برای رشته های تحصیلی پذیرش در نیمسال دوم شامل : مترجمی زبان انگلیسی، شیمی محض، زیست شناسی گیاهی ، آمار و  فیزیک مهندسی حداکثر تاریخ اخذ مدرک پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه آنان دی ماه 1402می باشد لذا پذیرفته شدگان نیمسال دوم که قبولی تا پایان شهریور ماه نمی باشند به هیچ وجه مبادرت به ثبت نام الکترونیکی با مدارک ناقص ننمایند و لزوماً در دی ماه پس از دریافت گواهی پایان تحصیلات  و کارنامه مربوطه با مدارک کامل ثبت نامی جهت هماهنگی ثبت نام الکترونیکی و تحویل مدارک به سردشت ساختمان دکتر قریب اداره کل آموزش دانشگاه اراک مراجعه نمایند)

7- فرم تکمیل شده مشخصات تکمیلی با خودکار آبی ، الزامی برای کلیه  پذیرفته شدگان (جهت دریافت فرم کلیک کنید) که علاوه بر بارگذاری در سامانه غیرحضوری در دو نسخه دو طرفه پشت و رو ، پرینت تهیه نموده و به صورت دست نویس با خودکار آبی تکمیل و جهت ثبت نام حضوری نگهداری نمایید

8-  فرم تکمیل شده تعهد شماره 1 مربوط به دانشجویان ورودی جدید و انصرافی دانشگاه ها  الزامی  برای کلیه پذیرفته شدگان (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

9- فرم تکمیل شده  تعهد شماره 2 مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه منطقه 1،رزمندگان و ایثارگران  (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

10- فرم تکمیل شده تعهد شماره 3 مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه های مناطق 2و3 (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

11- فرم تکمیل شده تعهد شماره 5  در خصوص پذیرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی فقط برای پذیرفته شدگانی که در مرحله ثبت نام در سایت سازمان سنجش ، معدل کتبی دیپلم خود را بیشتر از معدل واقعی ثبت نموده اند  (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

* پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل کتبی دیپلم هستند ثبت نامشان به صورت موقت می باشد و پس از استعلام از سازمان سنجش حداکثر تا قبل از امتحانات پایان نیمسال ، قبولی ایشان تایید نهایی یا لغو قبولی می شوند و در این خصوص مسئولیتی متوجه دانشگاه نمی باشد . لازم به توضیح است که نامبردگان قبلا برابر توضیحات دفترچه سازمان سنجش ، متعهد به درج معدل دقیق برابر مدارک دبیرستانی بوده اند .

12- فرم تکمیل شده شماره 16 مخصوص پذیرفته شدگان اتباع  (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

13-  اطلاعات خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر (جهت دریافت فرم اطلاعات کلیک کنید)

  • لازم است از کلیه فرم ها و تعهدات و مدارک تکمیل شده نگهداری نمایید تا در مرحله ثبت نام حضوری (مطابق با اطلاعیه شماره 2 ) به همراه سایر مدارک ثبت نامی به کارشناس رشته مربوطه تحویل نمایید.

14- در خصوص کلیه پذیرفته شدگان واریز مبلغ 000/000/1 ریال معادل یکصد هزار تومان بابت هزینه صدور کارت دانشجویی هوشمند از درگاه سامانه گلستان در مرحله ثبت نام الکترونیکی می باشند .

15- پذیرفته شدگان اتباع دوره روزانه مطابق آیین نامه مربوطه موظف به واریز شهریه معادل 80% شهریه دوره شبانه برای ثبت نام هر نیمسال تحصیلی می باشند .

- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان  که برای کلیه دانشجویان الزامی است به لینک زیر مراجعه فرمایید. در صورت هر گونه سوال درخصوص پرسشنامه با شماره تلفن 08632621718   تماس بگیرید https://portal.saorg.ir/mentalhealth     

 - جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت جسم که برای کلیه دانشجویان  الزامی است به  لینک زیر مراجعه فرمایید. در صورت هر گونه سوال درخصوص پرسشنامه با شماره تلفن 08632621716   تماس بگیرید  https://portal.saorg.ir/physicalhealth

- پرسشنامه های سلامت روان و جسم برای تکمیل اطلاعات واحدهای مربوطه جهت انجام غربالگری و تشکیل پرونده برای دانشجویان نوورود می باشد لطفا پذیرفته شدگان هر دو نیمسال (اول و دوم) در زمان مراجعه جهت تحویل مدارک و تشکیل پرونده برابر اطلاعیه شماره 2 در همان روز،  پرینت تکمیل شده اطلاعات طرح پایش سلامت روان را به مرکز مشاوره دانشگاه واقع در میدان شریعتی روبروی سایت مرکزی دانشگاه اراک ، ساختمان پروفسورحسابی و پرینت تکمیل شده پایش سلامت جسم را به درمانگاه دانشگاه واقع در میدان شریعتی، سایت مرکزی دانشگاه اراک ، طبقه بالای بانک تجارت کنار درب خروجی تحویل و کارت سلامت دریافت نمایید. تاکید می نماید پرینت اطلاعات ثبتی طرح پایش سلامت روان و جسم در پرونده ثبت نامی دانشکده قرار نمی گیرد و حضورا می بایست به مراکز مربوط تحویل فرمایید .

* پس از بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات در سامانه گلستان ، لازم است فرم اطلاعات پذیرش را چاپ و برابر مندرجات اطلاعیه شماره 2 که متعاقبا منتشر می شود به همراه سایر مدارک در زمان تشکیل پرونده و ثبت نام حضوری تحویل کارشناس رشته مربوطه فرمایید .

*بعد از اتمام کامل ثبت نام الکترونیکی توسط پذیرفته شده و پس از تایید نهایی اطلاعات پذیرش و صحت بارگذاری بدون نقص مدارک توسط کارشناس رشته مربوطه ، رمز های ورودی جهت ثبت نام الکترونیکی منقضی و شناسه کاربری به شماره دانشجویی دریافت شده در ثبت نام الکترونیکی و گذرواژه به کدملی دانشجو برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه اراک تغییر می یابد تا برای ورود به سامانه گلستان مورد استفاده قرار گیرد .

ب- پذیرفته شدگان نیمسال اول الزامی است از روز شنبه مورخ 29/07/1402 برابر برنامه درسی اعلامی در سایت دانشکده های مربوطه و قابل دریافت از طریق گزارش شماره 88 سامانه گلستان دانشگاه اراک و برابر راهنمایی کارشناس محترم رشته مربوطه در کلاس های درسی حضور یافته و اطلاعیه شماره 2 درخصوص تحویل مدارک را نیز همزمان با شرکت کلاس ها بعد از انتشار در سایت دانشگاه) به انجام برسانند.

پذیرفته شدگان نیمسال دوم رشته های مترجمی زبان انگلیسی، شیمی محض، زیست گیاهی ، آمار و  فیزیک مهندسی بعد از اتمام ثبت نام حضوری،اطلاعیه شماره 2 را نیز به انجام رسانیده و در هفته دوم بهمن ماه جهت اطلاع از زمان بندی شروع کلاس های درسی به اطلاعیه پذیرفته شدگان نیمسال دوم در سایت دانشگاه مراجعه نمایند.   

تذکرات  مهم:

- مسئولیت ناشی از عدم تکمیل فرم های مربوطه ، درج اطلاعات نادرست یا ناقص ، عدم انطباق مدارک بارگذاری شده با موارد درخواستی و عدم وضوح مدارک به عهده دانشجو می باشد و در هر مرحله از ثبت نام یا تحصیل که خلاف آن مشخص گردد برابر مقررات مربوط برخورد می شود.

- دانشجویان روزانه که هم زمان با تحصیل در دانشگاه و بدون انصراف از تحصیل نسبت به شرکت در آزمون سراسری 1402 اقدام نموده و پذیرفته شده اند قبل از ثبت نام در رشته جدید باید از رشته قبلی انصراف داده و بعد از انجام ثبت نام الکترونیکی دانشگاه اراک ، اصل فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را در مورخ 29 یا 30 مهرماه به سردشت ساختمان دکتر قریب طبقه اول خدمات آموزشی تحویل نمایند تا درخصوص درخواست اصل مدارک تحصیلی از دانشگاه مبدا اقدام مقتضی صورت پذیرد .

- پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل کتبی دیپلم هستند ثبت نامشان به صورت موقت می باشد و پس از استعلام از سازمان سنجش حداکثر تا قبل از امتحانات پایان نیمسال ، قبولی ایشان تایید نهایی یا لغو قبولی می شود و در این خصوص مسئولیتی متوجه دانشگاه نمی باشد . لازم به توضیح است که نامبردگان قبلا برابر توضیحات دفترچه سازمان سنجش ، متعهد به درج معدل دقیق برابر مدارک دبیرستانی بوده اند .

- پذیرفته شدگانی که قبولی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه خود را در امتحانات جبرانی شهریور ماه 1402 اخذ نموده اند و مدرک پایان تحصیلات آنان آماده تحویل نمی باشد به جای اسکن مدارک پایان دوره و کارنامه ، نامه تأییدیه قبولی تا پایان شهریور 1402 ممهور به مهر و امضای مدیر دبیرستان را در ثبت نام الکترونیکی جایگزین و اصل گواهی پایان تحصیلات و کارنامه مربوطه را تا مرحله تحویل حضوری مدارک ، پیگیری و برابر اطلاعیه شماره2 به همراه سایر مدارک تحویل نمایند .

- پذیرفته شدگان نیمسال اول که قبولی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه آنان تا پایان شهریور ماه 1402 نمی باشند مجاز به ورود به سامانه ثبت نام نیستند و درصورت ثبت نام غیر مجاز برابر مقررات مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت قبولی آنان برابر آیین نامه های مربوط کان لم یکن تلقی می گردد .

 - برای رشته های تحصیلی پذیرش در نیمسال دوم (مترجمی زبان انگلیسی، شیمی محض، زیست شناسی گیاهی ، آمار و  فیزیک مهندسی) حداکثر تاریخ اخذ مدرک پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه آنان دی ماه 1402می باشد لذا پذیرفته شدگان نیمسال دوم که قبولی تا پایان شهریور ماه نمی باشند به هیچ وجه مبادرت به ثبت نام الکترونیکی با مدارک ناقص ننمایند و لزوماً در دی ماه پس از دریافت گواهی پایان تحصیلات  و کارنامه مربوطه با مدارک کامل ثبت نامی جهت هماهنگی ثبت نام الکترونیکی و تحویل مدارک به سردشت ساختمان دکتر قریب اداره کل آموزش دانشگاه اراک مراجعه نمایند.

- در اولین نیمسال درخواست مرخصی تحصیلی ،  میهمان و یا انتقال به سایر دانشگاه ها ممکن نمی باشد. میهمانی به سایر دانشگاه های دولتی وزارت علوم برای دانشجویان ورودی 1402 بعد از دو نیمسال تحصیل در دانشگاه اراک و از طریق سامانه وزارتی سجاد در اردیبهشت ماه 1403 توسط متقاضی درخواست و قابل بررسی توسط دانشگاه های مبدا و مقصد می باشد لذا پیشنهاد می شود فقط در صورت امکان تحصیل در دانشگاه اراک ، مبادرت به ثبت نام نمایید.

- اصل گواهینامه و کارنامه های دبیرستانی به عنوان مدارک الزامی ثبت نام در پرونده دانشجویان بایگانی و در ضمن تحصیل به دانشجو تحویل نمی شود لذا از مدارک خود کپی برابر با اصل تهیه و جهت استفاده در مواقع ضروری نزد خود نگهداری نمایید .

ج - پذیرفته شدگان گرامی نیمسال اول و دوم در کلیه مقاطع پس از اتمام مهلت ثبت نام الکترونیکی ،  اطلاعیه بعدی شماره 2 در خصوص توضیحات زمانبندی مراجعه حضوری و مشروح مدارک جهت تشکیل پرونده را پیگیری و برابر آن اقدام فرمایید .

 

شماره تماس موارد ضروری : با پیش شماره 086

اداره خوابگاه آقایان:                         

32621782-32621776-32621772

اداره خوابگاه خانم ها:                     

32621774- 32621770

امور مالی  :                                                    

32621552

امور مشمولین:

32621362

ستاد شاهد و ایثارگران:

32621030

مسئول آموزش دانشکده کشاورزی:                                      

32771636

مسئول آموزش دانشکده حقوق و علوم اقتصادی:                 

32629322

مسئول آموزش دانشکده علوم انسانی و هنر

32624022

مسئول آموزش دانشکده ادبیات و زبان های خارجی

32767139

مسئول آموزش دانشکده علوم پایه:                                      

32627028      

مسئول آموزش دانشکده فنی مهندسی :                              

32625052                                                                                                                                                   

مسئول آموزش دانشکده علوم ورزشی:                                 

34173492

کارشناسان اداره امتحانات  تطبیق نمرات تحصیلات قبلی :

32621370- 32621350

 

                                                                                        

شماره تماس کارشناسان محترم رشته ها : با پیش شماره 086

رشته 

شماره مستقیم

رشته

شماره مستقیم

مهندسی کامپیوتر

32625502

مهندسی صنایع

32625056

مهندسی برق

32625602

مهندسی مواد و متالورژی

32625308

مهندسی شیمی

32625408

مهندسی عمران

32625302

علوم ورزشی

34173492

مهندسی مکانیک و ساخت و تولید

32625701

مدیریت صنعتی ، اقتصاد ، حقوق ، حسابداری

32629322

علوم تربیتی

32624052 و        32777401 داخلی 353

روانشناسی ، مشاوره

32777401 داخلی 353

علوم قرآن و حدیث و تاریخ

32624030

جامعه شناسی

32624022

زبان و ادبیات فارسی

32767139

زبان وادبیات عربی

32777401داخلی 363

مترجمی زبان انگلیسی و  زبان و ادبیات انگلیسی

32777401داخلی 347

شیمی کاربردی ، شیمی محض

32627500

ریاضیات و کاربردها ، آمار

34173416

زیست شناسی گیاهی ، زیست شناسی جانوری ، زیست شناسی سلولی مولکولی

34173317

فیزیک ، فیزیک مهندسی

34173318

مهندسی علوم دامی ، علوم و مهندسی باغبانی ، علوم و مهندسی آب ، تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی

32762087

   

مهندسی مکانیک بیو سیستم ، علوم و مهندسی محیط زیست

32767307

فرش صنایع دستی

32624022

مدیریت صنعتی ، اقتصاد ، حقوق

32629322

 

 

مدارک اختصاصی جهت بارگذاری پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر

1- پذیرفته شدگان پسر که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشند کارت خود را در سامانه گلستان در زمان پذیرش غیرحضوری بارگذاری نمایند و در صورت نداشتن مدارک مذکور به سامانه الکترونیکی انتظامی به آدرس www.sakha.epolice.ir  مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی فرمایند و پس از واریز هزینه مربوطه از طریق سامانه فوق در مرحله تایید اولیه شرایط مشمول پرینت مربوطه را در پذیرش غیرحضوری در سامانه گلستان بارگذاری نمایند و در زمان تحویل حضوری مدارک به عنوان یکی از مدارک ثبت نام مطابق با اطلاعیه شماره 2 به کارشناس رشته مربوطه تحویل نمایند جهت توضیحات بیشتر و نحوه درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی کلیک نمایید . پاسخگوئی به سئوالات احتمالی 08632621362 کارشناس نظام وظیفه

2- عکس 4*3 تمام رخ سال جاری رنگی با زمینه سفید بدون عینک و متناسب با شئونات دانشجویی

3- کارت ملی یا رسید درخواست کارت ملی

4- شناسنامه عکس دار صفحات اول و دوم

5- مدرک کاردانی  با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر 31/06/1402  یا فرم شماره 6 درخصوص پذیرفته شدگانی که مدرک کاردانی آنان آماده تحویل نمی باشد (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

- چنانچه مدرک کاردانی فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته (با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر 31/06/1402) توسط دانشگاه قبلی آماده تحویل نباشد فعلا با مهلت حداکثری تحویل گواهینامه کاردانی تا مورخ  15/08/1402،  با تکمیل فرم شماره 6 که به  تأیید (مهر، امضاء و ثبت دبیرخانه ) دانشگاه مقطع کاردانی دانشجو رسانیده شده باشد از  نامبردگان ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد .

6-فرم تکمیل شده تعهد شماره 1 و 3 مربوط به کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

7-فرم تکمیل شده تعهد شماره 4 مبنی بر تعهد نامه دارا بودن کلیه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

8-فرم تکمیل شده تعهد شماره 5 درخصوص پذیرفته شدگان نامتناسب با رشته فارغ التحصیلی مقطع کاردانی  (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

9- فرم تکمیل شده مشخصات تکمیلی مربوطه به کلیه پذیرفته شدگان ناپیوسته (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

مسئول آموزش دانشکده کشاورزی                                    

08632771636

کارشناس رشته تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی

08632762087

 

                                              

                                                                                      اطلاعیه شماره 1 اداره کل آموزش