کارشناس مسئول حسابداری تدارکات
معرفی کارشناس مسئول حسابداری تدارکات
در حال حاضر کارشناس مسئول حسابداری تدارکات، جناب آقای ولی ا... امیدی می باشد.
مدرک تحصیلی: فوق دیپلم حسابداری
شماره تماس: ۳۲۶۲۱۶۸۶
شرح وظایف:
1. تهیه اسناد از روی مدارک و فاکتورهای خریداری شده توسط امور اداری و رسیدگی به اسناد ونگهداری اعتبارات ، پرداختی به اداره تدارکات و تهیه اسناد مالی از صدور سند کامپیوتری تا مرحله صدورچک
2. تهیه نماینده اسناد از روی اسناد جمع آوری شده
3. تطبیق پرینت بانک با مانده دفتر و پیدا کردن چکهای بین بانکی و
واریزی های بین بانکی
4. تهیه ترازعملیاتی از دفترکل – معین تفصیلی و الصاق مدارک مربوطه
5. ثبت چکهای صادره و واریزی ها در دفتراداره تدارکات
6. پرداخت فیش های آب و برق و گاز و....
7. کنترل مدارک و مستندات ضمیمه اسناد از نظر کفایت مدارک و صحت محاسبات ،جمع تعدادی و ریالی فاکتورها،کفایت تاییدکنندگان و عدم قلم خوردگی و مخدوش بودن آنها و تطبیق پرداختها با قوانین و استانداردها و رویه های موجود.
8. ارسال کسورات و تهیه پیش نویس نامه های مالیاتی ،بیمه ودر خواست وجه جهت اداره تدارکات
9. بایگانی و مراقیت از اسناد حسابداری تدارکات
10. ارتباط و همکاری با امور مالی و شرکت طرف قرارداد
11. بستن حسابهای دایمی و موقت در پایان هرسال وکنترل اسناد ارسالی به امور مالی و اسناد دریافتی از کارپردازان
12. ثبت فاکتورهای خریداری شده در فرم معاملات فصلی و ارسال فن به سازمان دارایی